DTRM SOLUTIONS

Το «DTRM SOLUTIONS» είναι μια επιχείρηση που εμπορεύεται ιατροτεχνολογικά προϊόντα και υπηρεσίες.

ΠΡΙΝ

DTR MEDICAL

Το «DTR MEDICAL», αρχικά, ήρθε σε εμάς μόνο λεκτικό για έλεγχο και ύστερα σχεδίαση λογοτύπου. Κατόπιν του νομικού ελέγχου εντοπίστηκε προγενέστερο κατοχυρωμένο σήμα στην Ευρώπη παρόμοιων ή όμοιων προϊόντων και υπηρεσιών ίδιων κλάσεων.

ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ

Για να κατατεθεί το σήμα με μικρότερο ρίσκο «κολλήσαμε» το αρχικό γράμμα «Μ» στο αρχικό «DTR». Το γράμμα «Μ» είναι το γράμμα από τη λέξη MEDICAL αλλά που τυχαίνει ταυτόχρονα να είναι και το αρχικό γράμμα του επιθέτου της συζύγου του. Με αυτό τον τρόπο η αρχική σκέψη του πελάτη δεν έχασε καθόλου την αρχική της φιλοσοφία, μιας και ήρθε ήδη αρκετά συναισθηματικά δεμένος με το λεκτικό του σήματος. Στη συνέχεια, αντικαταστήσαμε τη λέξη «MEDICAL» με τη λέξη «SOLUTIONS».

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Κατά την πρώτη συνάντηση ο πελάτης επέλεξε να μας αναθέσει το logo design. Κατά τη σχεδίαση του λογοτύπου επέλεξε να είναι παρών, έτσι υπήρχε επιτόπου συζήτηση για τις ιδέες και τις αλλαγές με την ομάδα μας. Η σχεδίαση του κορμού του λογοτύπου ολοκληρώθηκε σε μία μέρα. Ακολούθησαν μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων η τελική επιλογή της συμπληρωματικής λέξης και των χρωμάτων.

Πιο συγκεκριμένα, προσθέσαμε χρώμα και σύμβολα που να «μαγνητίζουν» το βλέμμα των πελατών του και να ξεχωρίζει στο χώρο που δραστηριοποιείται. Επιλέχθηκε ο σταυρός που είναι συνδεδεμένος με την υγεία και το φίδι από τον Ασκληπιό, που έγινε σε παγκόσμια κλίμακα το σύμβολο της ιατρικής. Τα χρώματα κυμαίνονται με αρμονική αλλαγή σε αποχρώσεις του πρασίνου εκπέμποντας φιλοξενία, ζεστασιά και ηρεμία στους υποψήφιους πελάτες του πελάτη μας. Δημιουργεί δηλαδή την ασφάλεια που πρέπει να παρέχει ο χώρος της υγείας. Η παρουσία του γκρι μαρτυρά την επιστήμη και την τεχνολογία. Χωρίς αυτές τις δύο έννοιες πολλά από τα προϊόντα του πελάτη δε θα υπήρχαν.

Με αυτό τον τρόπο δημιουργήθηκε ένα λογότυπο που ξεχωρίζει γενικά αλλά και ειδικά στο χώρο δραστηριοποίησης. Έτσι ο σκοπός επετεύχθη, καθώς θα προσελκύσει τους πελάτες του ανάμεσα στους ανταγωνιστές. Καταλαβαίνεις το χώρο δραστηριότητας, χωρίς όμως να χαρακτηρίζεται περιγραφικό, όπως επιτάσσει η νομολογία περί σημάτων, για να μπορεί να κατοχυρωθεί.

ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΞΕΤΑΣΤΗ

Το σήμα έγινε δεκτό από την Υπηρεσία Σημάτων, ενώ, ταυτόχρονα, ο δικαιούχος του πλέον εμπορεύεται με ένα σήμα «δυνατό», που μένει και ξεχωρίζει στον χώρο του.

Αν θες να σχεδιάσουμε και το δικό σου λογότυπο, σύμφωνα με τα πρότυπα του νόμου περί εμπορικών σημάτων, επικοινώνησε μαζί μας!