ἄριστον

ariston-sxediasmos-logotypou-onomatodosia-brand-name-logo--design-slbl.gr

Τα φαγητά ἄριστον είναι παραδοσιακά μαγειρευτά συσκευασμένα φαγητά, έτοιμα προς κατανάλωση. Το target group των έτοιμων φαγητών ἄριστον είναι οι τουρίστες, για αυτό το λόγο στόχος ήταν να είναι κάτι πολύ ελληνικό και παραδοσιακό, από το εσωτερικό δηλαδή το προσφερόμενο φαγητό (ελληνικά μαγειρευτά) έως και το «περιτύλιγμα».

ΟΝΟΜΑΤΟΔΟΣΙΑ

Με την ίδια προσοχή και υπευθυνότητα που φτιάχνονται τα φαγητά  «ἄριστον» δημιουργήθηκε και σχεδιάστηκε το brand name. Το επίθετο «χειροποίητο» ακολουθεί τα φαγητά ἄριστον από τη δημιουργία και το σχεδιασμό του brand name, καθώς οι ιδέες αποτυπωνόντουσαν σε χαρτί με στυλό. Η λέξη άριστα εξέφραζε επαρκώς το προσφερόμενο προϊόν. Επίσης, στην αρχαία Ελλάδα η αριστεία θεωρείτο αξία. Γνωστή είναι η φράση «Πάντα να αριστεύεις και να γίνεσαι καλύτερος απ’ όλους». Έτσι έπρεπε η λέξη «άριστα» να διαμορφωθεί πάνω στα πρότυπα της αρχαίας Ελλάδας, για να αποπνέει το παραδοσιακό που χαρακτηρίζει το είδος του φαγητού και το ελληνικό για τις πρώτες ύλες. Έτσι το «άριστα» έγινε «ἄριστον». Ἄριστον στην αρχαία Ελλάδα εννοούσαν το γεύμα που φτιαχνόταν από προϊόντα της ελληνικής γης. Επίσης, με τη λέξη ἄριστον συνήθως αναφερόντουσαν στο δεύτερο γεύμα, δηλαδή το μεσημεριανό και ἀριστόδειπνον στο τελευταίο, το βραδινό.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟΥ

Το λογότυπο και όλη η ετικέτα με τη σειρά τους έπρεπε να εκφράζουν το ελληνικό και το παραδοσιακό, για αυτό και επιλέχθηκαν κατά ένα μεγάλο μέρος τα χρώματα της ελληνικής σημαίας. Το λευκό επιλέχθηκε σαν φόντο δηλώνοντας την καθαριότητα του φαγητού και την αρχαιότητα – αρχαία Ελλάδα. Το μπλε επιλέχθηκε στα σημεία που θέλαμε να τονιστούν, όπως το brand name «ἄριστον», το είδος φαγητού και κάποια υλικά.