Βελτίωση UX – UI

Δείτε άμεσα αποτελέσματα στην e-commerce σελίδα σας.

ux-ui

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ USABILITY;

Usability σημαίνει με μία λέξη, χρηστικότητα. Όταν μιλάμε για Usability στο Διαδίκτυο, αναφερόμαστε κυρίως σε μια σειρά από κανόνες οι οποίοι καθιστούν τις ιστοσελίδες κατανοητές και εύχρηστες για όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες. Ο κλάδος που ασχολείται με τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων, δηλαδή το Usabilityτους, συνδυάζει γνώσεις και τεχνικές από διάφορους άλλους κλάδους, όπως HCI (Human Computer Interaction), digital marketing, επικοινωνία, ψυχολογία και design και κύριος στόχος του είναι τα άμεσα αποτελέσματα στην συνολική εικόνα μιας εταιρείας που θα αποφέρει σε αυτήν μεγαλύτερο κέρδος.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ U/X;

Το UX, δηλαδή το User Experience αναφέρεται στη συνολική εμπειρία που προσφέρει μια ιστοσελίδα ή μία εφαρμογή στο χρήστη. Η εμπειρία αυτή αποτελείται και επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, ένας από τους οποίους είναι και η χρηστικότητα. Πέρα από αυτήν όμως, κρίνονται ίσης σημασίας άλλα χαρακτηριστικά όπως το Credibility (η αξιοπιστία), το Findability (η ευκολία εύρεσης μιας πληροφορίας), το Desirability (το πόσο επιθυμητό είναι ένα προϊόν ή μια υπηρεσία) κ.α. Ελέγχοντας αυτούς τους παράγοντες, εξασφαλίζεται ένα θετικό UX για τους επισκέπτες μιας ιστοσελίδας.

 

YΠΗΡΕΣΙΕΣ

1. ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΣΕΛΙΔΑΣ

Διορθώστε τα προβλήματα χρηστικότητας της ιστοσελίδας σας.

Αντίθετα με άλλες μεθόδους που απαιτούν πολύ περισσότερο χρόνο και resources, το Usability Review μπορεί εύκολα και γρήγορα να αναδείξει σημαντικά προβλήματα χρηστικότητας τα οποία δημιουργούν σημεία τριβής με τους χρήστες μειώνοντας έτσι το conversion rate της σελίδας. Ο ειδικός περιηγείται στη σελίδα ακολουθώντας συγκεκριμένα σενάρια χρήσης που έχει εντοπίσει (μαζί με τον πελάτη) ως τα πιο σημαντικά για το site υπό εξέταση. Κατά την περιήγηση, εξετάζονται και εκτιμώνται επιμέρους ενότητες και λειτουργίες της σελίδας βάσει μιας σειράς δεικτών – αρχών (heuristics) τα οποία έχουν αποδειχθεί πως επηρεάζουν τη χρηστικότητα μιας σελίδας. Τελευταίος και σημαντικότερος παράγοντας, είναι η εμπειρία και εξειδίκευση του ίδιου του εκτιμητή.

2. USER TESTING

Παρακολουθήστε πως ένας χρήστης λειτουργεί στην ιστοσελίδα σας.

Το “User testing” αποτελεί μία από τις παλιότερες, απλούστερες και σχετικά οικονομικές μεθόδους εύρεσης και ανάδειξης προβλημάτων χρηστικότητας, ενώ συστηματικά αποδεικνύεται ως η πιο αποτελεσματική. Το insight και τα ευρήματα που προκύπτουν από τα test αυτά είναι πραγματικά αποκαλυπτικά και εξαιρετικά πολύτιμα για κάθε πελάτη ανεξαιρέτως. Πραγματοποιείται σε εργαστηριακές συνθήκες, όπου ο συμμετέχοντας καλείται να εκτελέσει συγκεκριμένα σενάρια χρήσης πάνω στην σελίδα υπό εξέταση, υπό την επίβλεψη και παρακολούθηση του ειδικού που διενεργεί το τεστ. Ο στόχος εδώ δεν είναι να ρωτήσουμε το χρήστη ποια είναι η γνώμη του, αλλά να τον παρακολουθήσουμε όσο εκείνος περιηγείται στη σελίδα.

Πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο πλησιέστερο γραφείο ή υποβάλετε την ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας.

Η ομάδα μας και εγώ προσωπικά είμαστε έτοιμοι να εργαστούμε για το project σας.
Καλέστε μας τώρα στο 211 115 9758

placeholder
Λουκής Στέφανος
CEO, slbl.gr

Θέλεις να έρθεις σε επαφή μαζί μας;